vrijdag 6 mei 2011

Spaanse vaas

We waren hard op zoek naar goedkope of liefst gratis aardewerken potten om ons tuintje op te leuken. Op 2 mei kwam het volgende berichtje binnen in mijn mailbox:

Bod geplaatst: Spaanse grote oorpot

Wat zullen we nou beleven? Ik bleek 5.00 euro te hebben geboden. Bij navraag bleek mijn man hiervoor verantwoordelijk. De advertentie liet een prachtige grote pot zien. Ok, daar heb ik wel 5 euro voor over, maar die krijgen we toch niet...

Maar we kregen hem wel! Hij prijkt nu sierlijk in onze tuin...






(Ik speel even vals: deze foto is pas in 2012 gemaakt...)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heb je iets leuks toe te voegen? Gezellig! Plaats hier je reactie. Toon vervolgens aan dat je een echt mens bent (spamfilter). Tenslotte nog even geduld i.v.m. moderatie.