dinsdag 23 augustus 2011

Welkom eerste bloglid!!!

Kijk daar wordt ik nou blij van: mijn blog heeft een lid! Ik maak een blijde vreugdesprong zoals verder alleen de geitjes bij ons in het dorp dat kunnen. Weest welkom, Bram! Ik ga vast nadenken over een welkomscadeau... misschien wat mooie theekopjes?

Verder had ik afgelopen week 44 pageviews. Nee, zo vaak heb ik zelf niet op mijn blog gezeten... Reden dus om mijn blogvoornemens voort te zetten: elke week een stukje. Aan inspiratie ontbreekt het niet. Ik heb alleen nog een ander boek, dat afmoet.

Let trouwens op, beste lezertjes, ik kan in de tijd reizen. Sommige stukjes verschijnen dan in het geniep, dus je zult goed moeten zoeken. Om het toch een beetje mysterieus te houden...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heb je iets leuks toe te voegen? Gezellig! Plaats hier je reactie. Toon vervolgens aan dat je een echt mens bent (spamfilter). Tenslotte nog even geduld i.v.m. moderatie.