vrijdag 30 december 2011

Vuurwerk

Ook in ons pitoresque dorpje is het eenmaal per jaar oorlog. Zelfs de minst vermogende mensen geven hun laatste spaargeld uit aan vuurwerk. Dit hadden ze beter kunnen besteden aan een reisje naar de Bahama's.

Deze kwinkslagen weerhouden mij geenzins van een avondwandeling met Robin. Zo'n doldriest beest ga je dat niet onthouden, het is zelfs goed om te doen alsof er niets aan de hand is. Ik maak mijn gebruikelijke rondje om de kerk. Ik hoor een fikse knal, een schok gaat door mij heen, maar ik blijf cool. Verderop jankt een hond. We zetten de wandeling voort.

Morgen zijn de rapen gaar. En daarna zijn ze hopelijk snel verteerd. Alvast een gelukkig nieuwjaar!!


P.S. Ik heb nog een ander leuk stukje geplaatst onder een oude datum (destijdsvergeten te plaatsen):
Sommige mensen wil je niet in je keuken hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heb je iets leuks toe te voegen? Gezellig! Plaats hier je reactie. Toon vervolgens aan dat je een echt mens bent (spamfilter). Tenslotte nog even geduld i.v.m. moderatie.