maandag 15 juli 2013

Logistiek

Dit jaar is er een tweede grote Kerstfeest-in-de-Lente. Dit verjaardagsbezoek leg ik per trein af. Bepakt en bezakt met cadeaus als kookspullen, een soldeerplaat, muziek CD's en een reep Tony Chocolonely begeef ik me richting feestgedruis. Onderweg koop ik nog wat rabarber voor onszelf op de markt.




Eenmaal op het feest maak ik kennis met het fenomeen logistiek. Mijn stiefvader heeft mij exact dezelfde smaak chocolade toegedeeld als ik voor hem heb gekocht. Grappig!

Na afloop brengt mijn stiefvader mij even naar de bus, die volgens een afwijkende route rijdt. Niet veel later zit ik in de bus en rijd ik langs het huis van mijn moeder en stiefvader. Wederom een knap staaltje logistiek.

In de trein plof ik neer met alle bagage. Word ik aangesproken door een meneer: "Neem je de rabarber weer mee terug?" De beste man had mij blijkbaar op de heenweg met die rabarber zien sjouwen. Alweer logistiek... driemaal is scheepsrecht. Ik ga naar huis, waar ik rabarber en chocolade rustig laat acclimatiseren.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heb je iets leuks toe te voegen? Gezellig! Plaats hier je reactie. Toon vervolgens aan dat je een echt mens bent (spamfilter). Tenslotte nog even geduld i.v.m. moderatie.