donderdag 1 mei 2014

Reclame voor Mijntje en ik kom op televisie

Tekening door manlief
Hoera, ik kreeg allemaal leuke reacties op mijn blog! Een argeloze passant zal zich afvragen waar ik het over heb. Dat zit zo: ik heb achter de blogcoulissen schaamteloos reclame gemaakt voor mijn blog. Met daarbij de belofte om ervoor te gaan bij minimaal 5 aanmeldingen. Klein technisch detail: ik kan helemaal niet zien of ik die 5 aanmeldingen binnen heb! Wel wisten 6 lezers mij te vertellen dat zij zich hadden aangemeld.






Dat aanmelden ging overigens niet zonder horten of stoten... ik had gedacht dat dat een peuleschilletje zou zijn vergeleken bij het plaatsen van een WhatsApp bericht of het aangaan van een Facebook vriendschap. Aanmelden kan dus rechtsboven op deze pagina bij "Meld je aan". Even bevestigen via een link in je e-mail en... je zit er de rest van je leven aan vast. Waar is de eenvoud van de typmachien gebleven?

Welnu, vanwaar nu deze reclamestunt? Is het mij in mijn bol geslagen? Nee, vandaag geen ode aan hoogmoed. Maar stukjes plaatsen waar niemand vanaf weet, vond ik ook wat onzinig. Dan kan je net zo goed een dagboek bij gaan houden. Lezers moedigen mij aan om erop los te schrijven en mijn schrijfstijl te ontwikkelen. Mijn bakkerij zou ook snel sluiten als niemand een stuk taart wilde proeven. En als ik binnenkort niet op televisie kwam, zou ik nu niet zo vlijtig op de piano oefenen. Dus lezers, wees welkom!

Nu gaat dit stukje nog niet echt ergens over, maar jullie weten in elk geval dat je aanmelding werkt. Wat kan je verder verwachten? Ik zit vol ideeën over minimalisme, ecofabulous leven, creabea-projecten... (Plaats gerust reacties, dan weet ik welke onderwerpen in de smaak vallen!) Zo nu en dan zal ik gewoon eens een nieuwtje op deze blog zetten, bijvoorbeeld als ik op televisie kom. En dat is 9 mei al het geval: met het Swingende koor komen we in het programma Noardewyn van Omrop Fryslân (live van 13:00 - 16:00 uur). Spannend!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heb je iets leuks toe te voegen? Gezellig! Plaats hier je reactie. Toon vervolgens aan dat je een echt mens bent (spamfilter). Tenslotte nog even geduld i.v.m. moderatie.