zaterdag 31 mei 2014

Trouwdag time-out

Sinds Pasen ben ik best serieus aan het bloggen geslagen. Ik lees andere blogs ter inspiratie, heb enkele lezers geworven, knutsel wat aan de vorm van mijn stukjes en zit bomvol leuke ideeën. Ik heb zelfs al een globale contentkalender opgesteld: doordeweeks een huis-tuin-en-keuken-stukje en in het weekend iets op gebied van mindstyle.

Maar ik heb ook een hele drukke maand achter de rug. Een drukke maand met een gevarieerd programma. Tevreden kijk ik terug op het live-optreden op TV, de Afternoon Tea en de presentatie van mijn onderzoek. En vandaag is het onze trouwdag.

Reden genoeg voor een pas op de plaats om het echte leven wat aandacht te geven. Tenslotte is dat echte leven mijn inspiratiebron. Voor de lezers ook zo gek nog niet: misschien vieren jullie wel een kleine Hemelvaartvakantie of genieten jullie van het mooie weer?

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd nog :-) Ik was die dag met mn Noorse koor op pad. In Rena hadden we een concert bij het lokale dameskoor dat 60 jaar bestond. Er was ook een koor uit Elverum, en... een zeemanskoor uit Nederland (Deining genaamd). Erg leuk en gezellig!

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel :) Klinkt inderdaad leuk! Misschien ook iets voor ons koor, zo'n uitstapje naar Noorwegen...

    BeantwoordenVerwijderen

Heb je iets leuks toe te voegen? Gezellig! Plaats hier je reactie. Toon vervolgens aan dat je een echt mens bent (spamfilter). Tenslotte nog even geduld i.v.m. moderatie.