vrijdag 27 juni 2014

Nog meer zomertraktaties...

Neem gerust een digitaal hapje van deze Cassata in lentestijl. Ja ik loop achter want het is alweer zomer! Ik bakte deze vorige week omdat manlief zijn bul heeft opgehaald. Ja, ik loop ook achter met bloggen.

En ook nu weer een kleine ontsnapping naar het echte leven. Maar ik kom terug met nog meer traktaties!

Gemaakt met een mengsel van groene en naturel marsepein (de naturel was op)

Versierd met vlaggetjes van sucade en bloemen van hazelnoten en pistachepitten

En opgediend... dat mooie boeket was voor mij, gekregen van het Swingende Koor :)

2 opmerkingen:

  1. En hoe smaakte hij? :-) Ziet er goed uit! Bedankt trouwens voor de leuke zaadjes per post!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Cassata was *yum* al zeg ik het zelf. En mooi dat de zaadjes zijn aangekomen! Dat is de "volgende traktatie" die ik in dit stukje beloofde.

    BeantwoordenVerwijderen

Heb je iets leuks toe te voegen? Gezellig! Plaats hier je reactie. Toon vervolgens aan dat je een echt mens bent (spamfilter). Tenslotte nog even geduld i.v.m. moderatie.