dinsdag 1 juli 2014

Project lezerscadeautjes

Rond Pasen riep ik de "Meld je aan" knop op mijn blog in het leven en besloot om cadeautjes uit te delen zodra er 5 personen lid waren van de e-mail nieuwsbrief. Het duurde even, maar het is er dan eindelijk van gekomen. De reacties druppelen binnen, dus nu kan ik er wel een artikeltje aan wagen, zonder dat ik een verrassing bederf. Het was een leuk creabea project!






Manlief kreeg de primeur met zelfgebakken hazelnootkandijkoekjes. Hij heeft dit recept zelf bedacht, dus het was een koekje van eigen deeg.










De lezers die op fietsafstand wonen of werken, kregen een pot-vol-koekjes. Dit is een bakmix, waaraan je zelf nog zachte boter en een ei moet toevoegen. Het idee voor een pot-vol-koekjes zag ik voor het eerst op de blog van Gewoon Marieke, maar ik heb mijn eigen product ontwikkeld met het recept van manlief.

Als de koekjes gelukt zijn of juist niet, dan hoor ik dat graag! Dan weet ik of de instructie duidelijk is.

En denk je nou: "ik wil ook zo'n pot", vraag 'm gerust voor je verjaardag. Niet allemaal tegelijk, want voor elke pot-vol-koekjes moet ik een pot mayonaise leeg eten.






Behalve twee potten-vol-koekjes heb ik ook een pot direct consumeerbare koekjes weggegeven. De ontvanger van deze pot - een stille, maar trouwe bloglezer - vond dit een veel beter cadeau dan de bakmix.

Met de bakmix ben je inderdaad even zoet, maar dan heb je wel veel meer koekjes!





Voor lezers die wat verder weg wonen, bestelde ik groeipapier bij Biocosmetica. Ik werd keurig op de hoogte gehouden hoe mijn bestelling milieuvriendelijk en met de grootste zorg werd verpakt en klaargezet voor transport. Dat dit geen loze kreten waren, bleek wel uit het schattige pakje dichtgemaakt met vlindertjesplakband!

Bij mijn bestelling kreeg ik een proefmonster van ontspannende lavendelshampoo. Die gaf ik mijzelf cadeau, want ik ben ook lid van mijn eigen blog. (Iemand moet tenslotte controleren of de feedburner zijn werk wel doet.)









Sommige groeipapiertjes zagen eruit alsof ze al een tijdje in het magazijn hebben gelegen. Vreemd genoeg werd er ook geen houdbaarheids- datum vermeld. Maar hopelijk zullen jullie goede zorgen in de tuin wonderen doen. Ik ben heel benieuwd naar het resultaat!

Er is trouwens al iemand op mijn uitnodiging ingegaan. Het wordt een gezellige zomer!




Ziezo dat was een hoop werk, maar het was een leuk cadeautjes project. Ik heb alle nieuwsbriefleden en ook de lezers van het eerste uur een cadeautje gestuurd. Ik hoop dat iedereen zijn cadeau heeft ontvangen.

5 opmerkingen:

  1. je zaadjes ontvangen..nu nog een veilig plekje in een tuintje vinden..maar de langste dag is toch al geweest..
    ff vrij krijgen van mezelf..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijntje, ik vond het cadeautje heel erg leuk. Dank je wel, groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marieke (niet die van Gewoon Marieke hoor, haha)3 juli 2014 om 09:08

    Zekers, de zaadjes zijn in goede orde aangekomen hier in Noorwegen! (en de envelop is niet eens opengemaakt door de douane, meestal doen ze dat wel als er iets 'geks' in zit. Dan is de zijkant opeens van plakband voorzien en staat er een stempel op wanneer de brief gecontrolerd is. Maar goed, ook een geboortekaartje zonder enige rare frutsels of uitsteeksels werd een keer gecontroleerd, dus allicht is het een soort random actie, alhoewel het ons wel vaak overkomt. Zegt dat iets over ons, over ons als NLers, over de Noorse douane, of denk ik te veel door? ;) Enfin, om terug te keren naar de zaadjes, nu moet ik niet vergeten ze ook te zaaien natuurlijk. De pot koekjes moet ik ook nog eens een keer bakken. Vooralsnog staat ie al 2 maanden gezellig op het aanrecht :-) Als het eindelijk zo ver is krijg je zeker een update! Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. aha, dus dat is wat groeipapier is!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat de cadeautjes in de smaak vallen! Al schrijvend sta ik er soms niet bij stil dat ik vaktermen gebruik, zoals groeipapier... ja, je kunt je er van alles bij voorstellen... En dat mijn potten nog niet verder zijn gekomen dan het aanrecht, is helemaal niet erg. Staat lekker huiselijk en het is best een tijd houdbaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Heb je iets leuks toe te voegen? Gezellig! Plaats hier je reactie. Toon vervolgens aan dat je een echt mens bent (spamfilter). Tenslotte nog even geduld i.v.m. moderatie.