zondag 31 augustus 2014

We hebben een winnaar!

En een prijs. Manlief heeft het bonusraadsel opgelost. In zijn bescheidenheid plaatste hij geen reactie op mijn blog. Als prijs heb ik een bescheiden portie brownies gebakken. Met als leuk detail dat deze grotendeels biologisch en Fair Trade is! Een goede ontwikkeling in mijn bakkerij. Het eerste stukje aten we bij ons uitgebreide zondagontbijt.

Wat het antwoord was?






Daarop mogen jullie nog even blijven puzzelen. Ik zal de komende tijd wat minder nieuwe stukjes schrijven, want schooljaar is weer begonnen.


Ons wekelijkse uitgebreide ontbijt met o.a. een stukje brownies en heel veel fruit!

























Ik had mijn Summer Challenge af willen ronden, maar ik heb 'm nog niet gehaald. Weliswaar gooide ik onlangs mijn 100e item weg, maar ik moet nog compenseren voor de gekochte artikelen. Opruimen heeft nu weinig prioriteit. Mijn Summer Challenge loopt nog tot 15 september, want ik ben 15 juni begonnen. Dus wie weet...


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heb je iets leuks toe te voegen? Gezellig! Plaats hier je reactie. Toon vervolgens aan dat je een echt mens bent (spamfilter). Tenslotte nog even geduld i.v.m. moderatie.