woensdag 6 mei 2015

Tuinbonus & Recycling

Hierbij een kleine tuinbonus, want ik had nog wat foto's over... Maar bekijk eerst nog even mijn vorige stukje, want het stukje was nog niet af, toen ik het plaatste... er zijn nu ook veel leuke foto's toegevoegd!









Een mooi kleurensemble
Zoals jullie weten, ben ik een fan van hergebruik. Zo vind ik mijn nieuwe broeikas extra mooi door de gerecyclede schuttingpanelen. En tijdens het tuinieren wordt al het moois wat ik tegenkom zorgvuldig verplaatst. Behalve paardenbloemen dan, al vormen deze een prachtig ensemble met vergeet-me-nietjes!
























Tuinieren aan mijn bureau
Door het tuinieren en zaaien kwam ik ook in de stemming om mijn moestuintjes in te wijden. Ik heb me keurig aan de instructie gehouden van deze kant-en-klare pakketjes. Wel apart om zelf grond te maken...
























De schattige labeltjes maken het "tuinieren" heel leuk en overzichtelijk.
























De voortuin
Verder heb ik de voortuin ook weer in orde gemaakt. Het is nog wat kaal, maar dat komt hopelijk goed... Ik vulde het gerecyclede theepotje met een gerecycled viooltje. (Ik ben mijn nichtje nog steeds dankbaar, dat ze dit potje ooit bij mijn vader liet vallen, haha, ik zag gelijk een recycle-project.)






Mickey verkent de pas gewiede grond. Op de achtergrond een ingegraven kapotte bloempot met gerecyclede vergeet-me-nietjes.

























En dit heeft niets met tuinieren te maken, maar vind ik gewoon leuk!

























Het tuinieren gaat hand in met een lente-schoonmaak. Daarover een andere keer meer. Maar kijk maar vast op mijn nieuwe tabblad, de Grabbelton, of er iets voor jou bij zit!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heb je iets leuks toe te voegen? Gezellig! Plaats hier je reactie. Toon vervolgens aan dat je een echt mens bent (spamfilter). Tenslotte nog even geduld i.v.m. moderatie.