maandag 22 juni 2015

Zomaar Zes Zomermomenten

Het is eigenlijk nog lente. Maar ik luid de zomer in met een paar leuke momenten van de afgelopen week.










1. De vogeltjes zijn uitgevlogen
Klik hier om te luisteren hoe de vogeltjes klonken toen ze nog in het nestkastje zaten.

2. Mystery bouwprojecten in de tuin
Helaas, ik mag nog niets verklappen. Op ons "deel je tuinfeest" eind van de zomervakantie laten we zien hoe mooi de tuin is geworden. Intussen nog even verder met tuinieren, mooie dingen maken en opkweken.


3. Er zijn weer zwaantjes
Deze keer een klein gezinnetje met twee jonge zwaantjes.



































4. Op de fiets naar het werk

Vorige week kwam het verlossende telefoontje: "Als je wilt, kan je volgend schooljaar met de fiets naar het werk." Mijn collega schreef een mooie referentie en zei tegen mij: "Ga maar vast bakken". Hij kreeg een appeltaart.


5. Ons huisje wordt steeds leger
Hoe blij kan je zijn met iets wat er niet is? Ik heb de Spring Challenge afgerond. Dat ik de -100 niet zou halen, was bij de tussenstand al duidelijk. Maar vorige week ging het ineens snel met dingen weggeven en heb ik er nog maar een week bijgesmokkeld. Eindresultaat: -153 +93 = -60.

Daarmee heb ik dus mooi gecompenseerd voor alles wat ik tijdens de Fall-Winter Challenge heb vergaard. Er ontstaat weer ruimte...

6. Een leuk kaartje
Een van mijn carpool-reisgenoten stuurde dit leuke kaartje om mij te feliciteren met mijn nieuwe baan. Met binnenin een foto van zijn auto en wat slingers. Leuk toch!



1 opmerking:

Heb je iets leuks toe te voegen? Gezellig! Plaats hier je reactie. Toon vervolgens aan dat je een echt mens bent (spamfilter). Tenslotte nog even geduld i.v.m. moderatie.