zondag 14 februari 2016

Nieuwe lezers, doen jullie mee?

Nog even geen nieuw blogstukje, want ik wil jullie nog even op de Winactie voor mijn nieuwe volgers wijzen!  Ik heb nu één deelneemster en zij zei:

Ja ik hoop wel op mededingers, moet wel een beetje spannend worden liefst! Kom op jongens en meisjes:)! 
Toegegeven, zoveel nieuwe lezers zijn er nu ook weer niet. Zelf vond 12 nieuwe lezers heel wat, maar daarbij zitten een paar lezers via Bloglovin'  die mijn blog vermoedelijk niet zo actief volgen... Maar hopelijk is er nog een andere nieuwe lezer, die het leuk vind om mee te doen?

(Nogmaals: nieuwe lezer ben je al als je na mijn vorige cadeautjes actie lid bent geworden!)

Taalkundig gezien, zou de actie vandaag sluiten. Maar aangezien de post toch niet op maandag bezorgt, mag je vandaag dus nog even reageren! Ga naar het stukje van de winactie, raad mijn(tjes) leeftijd en plaats je reactie.

Het personeel van Mijntje Wonders Inc. gaat vandaag in elk geval aan de slag om een mooi pakket samen te stellen. Een mooi vervolg op de November Geefmaand, die ik zelf uit probeer te breiden tot een leven lang geven :)


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heb je iets leuks toe te voegen? Gezellig! Plaats hier je reactie. Toon vervolgens aan dat je een echt mens bent (spamfilter). Tenslotte nog even geduld i.v.m. moderatie.