donderdag 25 februari 2016

Nog meer uitjes!

Ik had me dit jaar voorgenomen om minstens eenmaal per maand een leuk uitje te doen. In januari gingen we naar Star Wars en in februari gingen we naar de emigratiebeurs. De maand is nog niet om, maar deze week deed zich spontaan een extra uitje aan! Manlief vond namelijk dat we veel te lang niet meer in het bos waren geweest...







Nou zijn er bij ons om de hoek weinig bossen te bekennen (vandaar dat we die soms missen), dus gingen we naar Appelscha. De naam Appelscha klinkt voor mij heel bekend en toch ben ik er nog nooit geweest. Waarschijnlijk ken ik het van een of ander rijmpje: "loop je neus maar achterna, dan kom je vanzelf in Appelscha". Lopen was wat ambitieus geweest, maar met de auto waren we er zo.

Het was zo fijn om in de bossen te zijn! Het eerste wat manlief zei, toen we het bos in liepen, was: "Dit gaan we toch wel vaker doen?" Bekijk de foto's en je weet waarom. Wat een rust... Afgezien van een struinende hond, die het bos het liefst mee naar huis zou willen nemen. Maar ook daar worden wij heel rustig van.









Zoekplaatje












































Wordt vervolgd? Dat is zeker de bedoeling!

En verder trekken manlief en ik er ook wel eens apart op uit. Zo ging manlief laatst een dagje naar Amsterdam met o.a. het fotografiemuseum en zo ging ik afgelopen dinsdag alleen naar een klassiek concert, dat werd aangeboden door de hogeschool. (Het orgelconcert in Bes-groot van Händel en de Vier Jaargetijden van Vivaldi, hoe zalig is dat! En overigens heel dapper voor mijn doen om zoiets in mijn eentje te doen.)

Voor aanstaande zaterdag hebben we ook al een dagje Deventer in de planning. Het regent uitjes! Niets mis mee, zolang er niet (teveel) regen valt tijdens de uitjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heb je iets leuks toe te voegen? Gezellig! Plaats hier je reactie. Toon vervolgens aan dat je een echt mens bent (spamfilter). Tenslotte nog even geduld i.v.m. moderatie.