zondag 7 februari 2016

Winactie voor mijn nieuwe volgers!

De laatste tijd zijn er heel wat nieuwe lezers bij mijn blog gekomen. Sommigen plaatsen af en toe een reactie, anderen schuiven stilletjes aan. (Maar ik heb je wel gezien hoor!) Wie mijn blog beter heeft bestudeerd, heeft wellicht gezien wat er onder mijn tabblad Volgen en Contact staat:
Doe mee en win win win!!

Met deze schreeuwerige letters probeerde ik lezers over te halen om mijn blog te volgen via e-mail. Eerlijk gezegd had ik dat zelf al bijna vergeten, totdat ik mijn blog weer eens onder de loep nam. Het wordt dus tijd om daad bij woord te voegen!

Voor wie is deze winactie?
Laat ik, om teleurstellingen te voorkomen, eerst vertellen voor wie deze winactie bedoeld is. Deze actie is bedoeld voor "nieuwe" lezers, dat wil zeggen voor alle lezers, die in deze eerdere actie nog geen post van mij hebben ontvangen. Die vorige actie was in juli 2014, dus het begrip nieuw is maar betrekkelijk. Verder maakt het niet uit in welk land je woont, als je maar een postadres hebt. En als je maar van post houdt!

Waarom een winactie?
Ik vind het super bijzonder, dat er mensen zijn, zowel bekenden als onbekenden, die meelezen op mijn blog! Ik zet jullie dan ook graag in het zonnetje! Persoonlijk houd ik er niet zo van om maar één persoon te laten winnen. Maar een actie, zoals de vorige keer (waarbij iedereen wat kreeg) is best lastig te realiseren. Daarom lijkt het me leuker om één verrassingspakketje te maken, wat ik dan met iets meer zorg kan samenstellen.

Wat zit er in het pakketje?
Het wordt een verrassingspakket, dat door de brievenbus past. Verwacht geen dure beautyproducten of gadgets. Ten eerste: ik ben momenteel niet zo vermogend. En ten tweede: wat weet ik als minimalist nou van beauty en hippe gadgets? Het wordt in elk geval een typisch Mijntje-pakket, passend bij één of meerdere thema's op mijn blog. Spannnend, dat kan nog alle kanten uit!

Om het iets concreter te maken... versgebakken koekjes durf ik niet te versturen, maar een reep Fair Trade chocolade (puur als ik je voorkeur niet ken) behoort tot de mogelijkheden. En misschien kom ik nog iets leuks tegen bij de Valentijns-aanbiedingen. En er zal zeker een handgeschreven kaart bij zitten.

Misschien hebben jullie nog suggesties? Denk gerust mee, des te mooier wordt het pakketje, dat je ontvangt als je wint!

Hoe kan je meedoen?
Plaats een reactie bij dit stukje. Laar hierin weten:
  1. Dat je meedoet met de actie
  2. Op welke manier je mijn blog volgt (bijv. Volgen via e-mail, via Bloglovin', via Google, of misschien zet je wel elke week je wekker om jezelf aan mijn blog te herinneren!)
  3. Het antwoord op de wedstrijdvraag... hoe oud denk je dat ik ben?
  4. Optioneel: wat zou jij leuk vinden om te ontvangen?
N.B. Voor de Bloglovin' volgers geldt wel, dat je mijn blog moet volgen (dus niet mij) om mee te kunnen doen.

Ik neem contact op met de winnaar, omdat ik dan natuurlijk je adres nodig heb.

Update: ik was niet helemaal duidelijk, maar de winnaar is degene, die er het dichtst bij zit met de wedstrijdvraag. Tot nu toe nog geen reacties, dus als je meedoet, maak je behoorlijk veel kans!

Ik kijk uit naar jullie reacties!!

Ik ben wel benieuwd of jullie mijn leeftijd kunnen raden op grond van mijn schrijfsels... En of er überhaupt reacties komen. Toegegeven, dit is vooral voor mijzelf wel heel spannend... Want zoveel lezers heb ik nou ook weer niet en wat nou als er niemand reageert? Ik hoop dat ik er geen slapeloze nachten van heb. In dat geval volgen er binnenkort foto's van de heerlijke, half opgegeten reep chocolade, die ik voor mezelf heb gekocht! Manlief krijgt natuurlijk ook een hapje <3


De winactie loopt tot 14 februari.

10 opmerkingen:

  1. prachtig blogje ik zag u via andere blogster,ik kijk naar om meer te lezen...blessings

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank, leuk :) Uw blog in groei ziet er ook al mooi uit!

      Verwijderen
  2. Grappig hoor al die nieuwe lezers en reacties. Ik ben inmiddels weer vanaf januari tot nu bijgelezen :-) Succes met de banenjacht! Wij momenteel laboratoriumwerk aan het doen in Finland. 2 weken geleden kwamen we hier aan met een temperatuur van -30 en nu is het net iets boven nul en regent het. Verders een boel vogeltjes die fluiten 's morgens ondanks de winter. In Noorwegen hebben we ook nog wel vogeltjes, maar je hoort ze niet zo tetteren. Het klinkt enorm lenteachtig, en dat maakt het dan weer wat surrealistisch in een winters landschap. Groetjes Marieke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, je hebt een hoop leeswerk aan mijn blog, maar jij bent ook goed bezig met bloggen :) Leuk werk doen jullie daar in Joensuu! Met zulke temperaturen zouden we hier ons huis niet meer uitkomen, haha.

      Verwijderen
  3. Hoi Mijntje,
    Wat een leuke win actie! Ik doe mee hoor! Maar omdat de vraag zo moeilijk is, was ik bijna vergeten om hier te reageren. Ik denk dat je een jaar of 28 bent, maar dan schrijf je ergens in een blog dat je de zuinigheid van je oma hebt. Maar de oma's van tegenwoordig zijn volgens mij helemaal niet zo zuinig meer:) Dus ik ben wel heel erg aan het twijfelen!Suggestie wat ik zou willen winnen? Mmm, pure chocola is natuurlijk heerlijk, maar je mag hem natuurlijk ook lekker zelf op smikkelen (ha, wat een raar woord, "smikkelen"). Ik wil wel iets zelfgemaakts winnen, handmade by Mijntje zeg maar. Dat lijkt me echt leuk!
    Oh ja, ik volg je blog via email, en ik heb je gevonden via Geefmaand November.
    En ik vind je posts mooi en echt!
    groetjes, Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Yolanda, dank voor je leuke reactie!! Ik verklap nog niets, maar tot nu toe zit je er het dichtst bij (want je bent de 1e deelnemer haha). We wachten nog even af tot de sluitingsdatum :)

      Verwijderen
    2. Ja ik hoop wel op mededingers, moet wel een beetje spannend worden liefst! Kom op jongens en meisjes:)!

      Verwijderen
  4. Ik denk dat ik je van daarna volg, ik gok dat je 34 bent (maar wat een nare vraag, ik wil je ook niet beledigen). Ik volg je via Blogger. En verder ben ik misschien wel te laat met reageren? Ik houd van woorden, heldere kleuren, Flowachtige motiefjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hoor, je mag nog meedoen. Ik ben niet zo snel beledigd hoor! Ik houd jullie vanavond nog even in spanning, want wie weet reageert er nog iemand voor 12 uur 's nachts... Morgen laat ik weten hoe oud of hoe jong ik ben en wie er dus gewonnen heeft :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Had ik toch een paar post gemist. Maar voor deze zou het wel heel flauw zijn om mee te doen, want ik sliep in de kamer ernaast toen jij geboren werd.

    BeantwoordenVerwijderen

Heb je iets leuks toe te voegen? Gezellig! Plaats hier je reactie. Toon vervolgens aan dat je een echt mens bent (spamfilter). Tenslotte nog even geduld i.v.m. moderatie.