dinsdag 12 april 2016

Gelukspost!

Wauw, ik vond vandaag zo'n leuke verrassing bij de post! Een envelop gericht aan Mijntje Wonders in een schattig envelopje. Dat vraagt even om een spontaan unboxing artikeltje...









Tadaaaaaaaaaaaaa!!

Feestelijke slingers met bloemenmotiefjes, een superschattig wollen hartje, een kaartje en een pakje met mijn bijna-naamgenoot... Het pakje komt van Christel, de winnares van mijn winactie!


Aan de achterkant (of is het de voorkant?) zijn de slingers ook heel mooi!


Alleen die tekst al is zo leuk... wat zou het zijn? Voorzichtig uitpakken...


Ik voer de spanning nog even op...
Nijntje kijkt nu wel een beetje bang, maar ik ben heel voorzichtig met de grote schaar.


Hihiii, Nijntje is lief! En deze maand wordt supertof :) Ohnee dat is hij al!


Super leuke verrassing, bedankt!!!

1 opmerking:

Heb je iets leuks toe te voegen? Gezellig! Plaats hier je reactie. Toon vervolgens aan dat je een echt mens bent (spamfilter). Tenslotte nog even geduld i.v.m. moderatie.