maandag 9 mei 2016

Leuke dingen in alle drukte

Zonnestralen
Kant-en-klare bloemetjes
Toetsen gehaald
Jeroen Bosch tentoonstelling
Geheime ontmoetingen met familie
Mediteren
Fotocursus
Solliciteren
Vakantieouder

Ik heb alweer bijna een maand niet geblogd. Dat hoefde ik ook even niet van mezelf... Toch vind ik het leuk om even met wat korte kreten te vertellen, wat er zoal op ons pad kwam.

De zonnestralen spreken voor zich. Intussen geniet ik van de bloembollen, die ik laat heb geplant en die toch nog op zijn gekomen. Ik moet mijn broeikas nog repareren, dus komt er helaas niets van tuinieren terecht. Lang leve kant-en-klare bloemetjes dus!

De vakantie vloog voorbij. Hier en daar wat nuttigs of wat leuks gedaan. Druk bezig geweest met het cadeau voor mijn vader, waarvoor mijn broers, zus en ik elkaar in het geheim ontmoetten. En dit kan ik gewoon online zetten, want mijn vader doet (nog) niet aan internet... Ook gingen we deze vakantie midden in de nacht naar een tentoonstelling van Jeroen Bosch!

Uiteraard heb ik mijn toetsen vorige periode gehaald. Ik vond het eigenlijk niet vermeldenswaardig, omdat er ook zevens bij zaten... ;) Wel was ik trots op mijn 9 voor organische chemie. Ben gelijk vacatures als chemiedocent gaan zoeken en heb in het hele land gesolliciteerd...

Nu weer terug in het drukke werk- en studieritme! Deze week krijgen we bezoek van Europa Kinderhulp, omdat we vakantieouder willen worden. Een superleuk vooruitzicht voor de zomer! Een ander leuk vooruitzicht is de fotocursus, die we hebben geboekt, om binnenkort ons 10-jarig huwelijk te vieren.

En tenslotte is het tot nu toe steeds gelukt om elke ochtend te mediteren, ook al is het maar kort. Ik ga hier gewoon mee door, zonder mijn hoofd over een nieuwe gewoonte te breken.

Nou... dat dus allemaal...

1 opmerking:

Heb je iets leuks toe te voegen? Gezellig! Plaats hier je reactie. Toon vervolgens aan dat je een echt mens bent (spamfilter). Tenslotte nog even geduld i.v.m. moderatie.