zondag 7 augustus 2016

DIY gekleurde vaasjes maken

Ik vind het hoog tijd voor een Creabea projectje! Deze keer zet ik de bloemetjes eens binnen en wel in deze zelfgemaakte kleurrijke bloemenvaasjes. Lees hier hoe ik ze heb gemaakt.









Maar eerst een foto van ons ontbijt. Omdat ik de gezamenlijke ontbijtjes miste, heb ik broodjes gebakken en eitjes van buurkip Pok gekookt. Ik heb de schattige jammetjes uit Frankrijk erbij gezet. Alles is mooi uitgestald op die Bratpfanne.

























Nu mijn artistieke uitspattingen. Een jaar gelezen kocht ik een sixpack vruchtensapjes in de Italiaanse supermarkt. Iets met zwarte wortel, goedkoop en superlekker... funshoppen in de supermarkt! Maar stiekem was het mij natuurlijk om die schattige glazen flesjes te doen.

We hebben nog wat spuitbussen met mooie kleuren staan. Naast de flesjes heb ik ook wat plastic bakjes verzameld, die ik in de badkamer wil gebruiken. Eens kijken of de verf hierop houdt. Nog wat papier om af te dekken en een mondkap en ik ben er klaar voor!

























Het verf spuiten is nog niet zo gemakkelijk. Maar ik vind een handige manier om alles te laten drogen. De pepermunt heeft ineens bonte bloemen!

























Van de zes vaasjes vind ik deze vier mooi genoeg.
























De plastic bakjes zijn niet superstrak geworden, maar ik er wel blij mee. Het staat een stuk leuker dan al die reclames voor ijs, dat we in geen jaren meer hebben gekocht.  Mooi blauw voor op de badkamer... Bijna jammer van dat groene mandje hè, maar ik moet mijn beautystash toch ergens kwijt.

























En in de vensterbank op de badkamer staan twee mooie bloemenvaasjes. Hoe zalig is dat!



3 opmerkingen:

Heb je iets leuks toe te voegen? Gezellig! Plaats hier je reactie. Toon vervolgens aan dat je een echt mens bent (spamfilter). Tenslotte nog even geduld i.v.m. moderatie.