zaterdag 24 december 2016

Kerststemming

Het duurde even voordat ik in de kerststemming kwam. Dat komt doordat de kerstvakantie dit jaar heel laat valt. Ik was nog druk bezig met werken, kennisbasistoetsen, een griep de deur wijzen en op de valreep kerstkaarten schrijven en opsturen. Maar nu is het zover en kan Kerstmis beginnen!







De ezel en schaapjes zorgen ervoor, dat mijn kerststemming compleet is! In mijn achterhoofd weet ik, dat dit mogelijk de laatste kerstmis in het hoge noorden is. Ik durf het bijna niet 'hardop' te hopen. Maar laat ik toch gewoon eens ergens op durven hopen.

Af en toe streep ik wat dingen af, die op mijn bucketlist stonden. Niet dat ik zo'n lijst heb, want ik bedenk de dingen op het moment, dat ik ze afvink. Zo willen we nog wandelen op allerlei mooie plekken. Of een frietje halen in het dorp. Dat laatste deden we onlangs. Het kwam er nooit van, want we koken normaal gesproken veel liever zelf. Maar we waren ziek en dan is zoiets echt heerlijk!

Welnu, raak lekker in de kerststemming bij deze foto's. Dan ga ik intussen de kerststol bewonderen, die manlief heeft gebakken. Hij is goed bezig...











Fijne Feestdagen !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heb je iets leuks toe te voegen? Gezellig! Plaats hier je reactie. Toon vervolgens aan dat je een echt mens bent (spamfilter). Tenslotte nog even geduld i.v.m. moderatie.