maandag 26 december 2016

The twelve days of Christmas #2: kokerellen

On the second day of Christmas my true love gave to me: 2 Turtle Doves and a Pardridge in a Pear Tree! Na een fijne tweede Kerstdag en intussen 3 dagen kerstvakantie, kwam ik tot een interessant inzicht... 









Al jarenlang maak ik foto's van alle lekkere dingen, die wij (vaak manlief) koken. Dit jaar startte ik een eindelijk een kookblog... maar ondanks dat ik al heel veel foto's had, kwam ik er niet aan toe.

Hieronder had het resultaat kunnen staan van het lekkers, dat wij voor Kerstmis maakten. Maar het was al op, voordat ik foto's kon nemen. Zelfs een foto van de hond in de pot heb ik niet kunnen nemen. Daarom vinden jullie hier... een kat in de zak!




Misschien is lekker leven en daar ook nog over willen bloggen gewoon wel iets teveel...

P.S. Op de 'coverfoto' onze alcoholvrije variant op glühwein: warme appelsap met kaneel, steranijs en gember.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heb je iets leuks toe te voegen? Gezellig! Plaats hier je reactie. Toon vervolgens aan dat je een echt mens bent (spamfilter). Tenslotte nog even geduld i.v.m. moderatie.