dinsdag 3 januari 2017

The twelve days of Christmas #10: winterdipje

On the tenth day of Christmas my true love gave to me: 10 Lords a Leaping, 9 Ladies Dancing, 8 Maids a Milking, 7 Swans a Swimming, 6 Geese a Laying, 5 Golden Rings... 4 Calling Birds, 3 French Hens, 2 Turtle Doves, and a Partridge in a Pear Tree!

Is er nog iets mooiers om over te schrijven dan nieuwe doosjes? Ik kan het me niet voorstellen. En daarom raakte ik vandaag in een winterdipje. Het kan ook komen doordat de laatste verhalen uit het boekje van Koolhaas zo droevig waren. Ik las het boekje vanochtend uit. Hoe het ook zij, we hebben een oplossing voor het winterdipje gevonden...


Lichtjes


De oplossing is natuurlijk: lichtjes. En waar vind je die meer dan in de kerstboom? Daarom mag deze vandaag nog even blijven staan. Ondanks mijn neiging om alles weer netjes op te bergen en gelijk de hele zolder op te ruimen.

Misschien zijn we de laatste... maar het is tenslotte nog vakantie. En nog geen driekoningen. En de naalden vallen ook nog niet uit...



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heb je iets leuks toe te voegen? Gezellig! Plaats hier je reactie. Toon vervolgens aan dat je een echt mens bent (spamfilter). Tenslotte nog even geduld i.v.m. moderatie.