donderdag 5 januari 2017

The twelve days of Christmas #11: productief dagje

On the eleventh day of Christmas my true love gave to me: 11 Pipers Piping, 10 Lords a Leaping, 9 Ladies Dancing, 8 Maids a Milking, 7 Swans a Swimming, 6 Geese a Laying, 5 Golden Rings... 4 Calling Birds, 3 French Hens, 2 Turtle Doves, and a Partridge in a Pear Tree

Na een dipje verliep vandaag uiterst productief. Zo productief, dat ik bijna vergat te bloggen.





Bijna... totdat ik bedacht, dat ik nog een aantal prachtige foto's heb, die perfect passen bij het thema productiviteit... Uiteraard gemaakt op een minder productief moment.


Een bureau dat moet worden opgeruimd. Hoewel... iemand denkt daar anders over...

Zijn er echt mensen, die uit glazen potjes drinken? Manlief viel bijna om van verbazing toen ik hem dat vertelde.

Mijn absolute favoriet! Ik krijg veel complimenten over mijn leuke computerwachtwoord...



En ik heb trouwens vandaag ook op mijn echte piano gespeeld!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heb je iets leuks toe te voegen? Gezellig! Plaats hier je reactie. Toon vervolgens aan dat je een echt mens bent (spamfilter). Tenslotte nog even geduld i.v.m. moderatie.