zondag 1 januari 2017

The twelve days of Christmas #8: Nieuwjaar

On the eighth day of Christmas my true love gave to me: 8 Maids a Milking, 7 Swans a Swimming, 6 Geese a Laying, 5 Golden Rings... 4 Calling Birds, 3 French Hens, 2 Turtle Doves and a Partridge in a Pear Tree!

Gelukkig Nieuwjaar!

Hopelijk hebben jullie een leuke jaarwisseling achter de rug. Wij brachten Oud en Nieuw door op de Veluwe. Geen vuurwerk afgestoken, wel oliebollen gebakken en zelfs de oudejaarsconference gekeken. En vandaag weer blij, dat alles rustig wordt en de huisdieren weer in hun normale mindset kunnen komen.

Ik heb dit nog niet geschreven of ik hoor alweer geknal. Nog even geduld dus. Ik begon het nieuwe jaar rustig en Wifi-loos en ging later dan goed voor mij is naar bed. Eenmaal thuis is mijn telefoon nog altijd zoekende, dus ik neem de spiegelreflex maar weer ter hand.

Nog geen goede voornemens hier. Ik hoorde onlangs, dat het delen van je doelen of voornemens ertoe kan leiden dat je ze juist niet haalt. Vorig jaar was ik druk in de weer met nieuwe gewoontes en dat leidde ook niet altijd tot successen. Het delen van je doel levert direct een soort beloning op, waardoor je uitstelt om er daadwerkelijk aan te werken.

Toch laat ik 1 dingetje los, want ik heb zoiets leuks ontdekt! Mevrouw D, die laatst op bezoek was, liet wat boeken 'vrij' in ons pittoreske dorpje. Ik heb een boek onderschept om het zelf te lezen. Het is een erg leuk boekje en zodra ik deze uit heb, ga ik 'm alsnog alsnog vrijlaten. Als dat geen leuk voornemen is!


Ik zit dus lekker te lezen en ben even noodgedwongen offline (qua telefoon dan).

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heb je iets leuks toe te voegen? Gezellig! Plaats hier je reactie. Toon vervolgens aan dat je een echt mens bent (spamfilter). Tenslotte nog even geduld i.v.m. moderatie.